Laminált padló garanciális feltételek

 

A törvényben előírtak szerint a gyártó garanciát vállal a koptatófelület átkopására az információs lapon szereplő ideig, az alábbi feltételekkel:

 

  • Átkopásnak minősül a koptatófelület teljes mértékű átkopása, minimum 1 cm2 felületen. Ez alól az elemek széle-éle ki van zárva. Azokat a lapokat, amelyek láthatóan hibásak, nem szabad lerakni! Ezen okból, lerakás előtt a padlólapokat alaposan kérjük megvizsgálni!
  • A garanciális feltételek teljesüléséhez szükséges a lerakási utasítás figyelembevétele, figyelmeztetéseinek maradéktalan betartása.
  • A lerakásnál gondoskodni kell a megfelelő tisztaságról. A garancia csak lakótérben, normál, privát használatú laminált padló felületének átkopására érvényes.
  • Fürdőszoba, mosókonyha, szauna, egyéb nedves helyiségek a garancia alól ki vannak zárva. A károk, amelyek szokatlanul nagy terhelés, mechanikai sérülés, nem szakszerű kezelés/ápolás (pl. szappanos, alkoholos, bő vízzel való felmosás!!!) nem tartoznak a garanciális feltételek közé.
  • Minden garanciális reklamációt írásban, legkésőbb a hiba jelentkezésétől számított 30 napon belül jelezni kell a szakkereskedőnek, ahol a terméket vásárolták. A hiba elismeréséhez a gyártó fenntartja jogát, hogy a laminált padlót a helyszínen megvizsgálhassa vagy egy harmadik személlyel megvizsgáltathassa. Amennyiben a fenti adatokat nem adják meg, úgy a garancia alól a reklamáció ki van zárva.
  • Garanciális esetben az átkopott felületet a gyártó választása szerint vagy kijavítják, vagy a szakkereskedő cserelapot szállít a vevőnek.
  • Költségek átvételére, pl. laminált padló felszedésre, újra lerakásra, eltávolításra vonatkozó igények a garanciából ki vannak zárva. Ez érvényes mindenféle kár- és ráfordítás-térítésre. Amennyiben a dekor, szín már nem található a gyártó szortimentjében, akkor az aktuális dekorválasztékból, egyenértékű termékkel történik a pótlás.
  • Garanciális teljesítés után a garanciaidő nem hosszabbodik meg, marad a régi. Garanciális teljesítéssel tehát nem lép új garancia érvénybe. A garancia érvényesítése érdekében meg kell őrizni a vásárlást igazoló számlát, blokkot, illetve ennek az útmutatónak egy példányát. Azoknál a laminált padlóknál, amelyeken a lerakás helytelenségére utaló sérülések láthatóak, nem érvényesíthető a garancia! Amennyiben a vásárló a laminált padló vásárlásától számított 1 hónapon belül nem értesíti a gyártót a hibáról, a garancia érvényét veszti! Amennyiben a reklamáció jogosnak ítéltetik, abban az esetben sem vállalja át a kereskedő a parketta felszedését, lerakását, szállítás költségeit.  

 

PVC padló garancia

 

A leragasztott műanyag padlóra csak akkor tudunk garanciát vállalni, ha a kifogás oka a használat során felmerülő minőségi hiba.

 

Szőnyegpadló garancia

 

Leragasztott padlószőnyegre csak akkor tudunk vállalni, ha a kifogás oka a használat során felmerülő minőségi hiba.

 

Szőnyeg garancia

 

 Termékeinkre 12 hónap garanciát vállalunk, amely azonban a gyártási hibákra vonatkozik kizárólag, tehát nem vonatkozik a használatból, szállításból és más egyéb hibából eredő reklamációkra. 

Fontos információk!

 

  1. A padlószőnyeg, pvc és futószőnyeg gyári mérete +/- 2%-os mértékben eltérhetnek a kiírtaktól. Ezekre a termékekre méret reklamációt nem fogadunk el.
  2. Nem készleten lévő és kifutó laminált padlót nem áll módunkban vissza venni.
  3. Megrendelt termék utólagos módosítása nem lehetséges. Ezeket a termékeket nem vesszük vissza.
  4. Tekercsárut (pvc, padlószőnyeg,futószőnyeg) és sérült terméket nem áll módunkban visszavenni.
  5. Katalógusból megrendelt (előlegezett) termék (padlószőnyeg, ipari padlószőnyeg) utólagos módosítása, lemondása nem lehetséges. Ezeket a termékeket nem vesszük vissza.
  6. Hozott szőnyeget NEM szegünk.
  7. ÁFA-s számlát utólag nem áll módunkban kiállítani.